Jälgi makseterminali juhiseid ekraanil. Kui makseterminal on aksepteerinud maksekaardi, pangakaardi või sularaha ja palub 5 minuti jooksul tankimist alustada, kuid kütus ei hakka jooksma, veendu:

  • kas püstol on korralikult paagis. Vajadusel aseta ka autopaagis olev püstol korraks tagasi oma pessa ja siis uuesti paaki
  • kas oled valinud õige poole tankimiseks
  • kas oled valinud kütuse, vajutades selleks vastavat nuppu tankuril püstoli juures (seda juhul, kui ühest püstolist saab mitut kütusemarki)

Väikese kütuse koguse puhul kontrolli, kas kütus pole juba paaki voolanud. Selleks vaata tankuril olevat tangitud liitrite kogust ja summat. Kui ikka tankida ei õnnestu, helista makseterminali peal oleval telefoninumbril ja sind aidatakse telefoni teel.

Alexelal on kaks kaarti: Minu Alexela kaart ja Maksekaart

Minu Alexela kaardiga saab soodustust ja see ei ole kasutatav maksevahendina. Minu Alexela kaart toimib ilma PIN koodita. Maksekaart toimib maksevahendina. Maksekaardi kasutamiseks on vaja teada kaardi PIN koodi.

Kaardi peal teises reas eelviimane tähis näitab kütuse liiki:

  • FUEL - kõik kütused
  • GASOL - bensiin
  • DIES - diisel

Kaardil teises reas viimane tähis näitab kaupade ja teenuste liiki:

  • ALL P - kõik kaubad, autopesu, kindlustus, haagise rent
  • TBA S - autokaubad ja autopesu
  • NO PR - kõikide kaupade ostmine on keelatud

Ettevõtte üldlimiidi suurendamiseks tuleb saata vastavasisuline taotlus aadressile alexela@alexela.ee.

Konkreetse Maksekaardi päeva- ja kuulimiidi suurendamiseks tuleb logida sisse Alexela iseteenindusse ning muuta ise vastavalt soovile limiite. Kui sellega tekib tõrkeid, siis eraldi muutmiseks saatke palun taotlus aadressile alexela@alexela.ee.

Aegunud Minu Alexela kaardi saab uue vastu välja vahetada kõikides Alexela tanklapoodides ja samuti Alexela kodulehe kaudu, täites ära vastava taotluse. Minu Alexela kaart saadetakse 10 tööpäeva jooksul posti teel lepingus märgitud aadressile. Tanklas kaardi vahetamisel tuleb ette näidata aegunud Kodukaart.

Mugavam ja keskkonnasõbralikum lahendus on loobuda plastikust Minu Alexela kaardist. Variante on 2:
1) seo Minu Alexela kaart oma ID-kaardiga ja edaspidi saad soodustuste saamiseks kasutada ID-kaarti
2) võta kasutusele Alexela mobiiliäpp - mobiiliäpiga on nii soodustused, ostutšekid ja veel palju muud kasulikku infot otse Sinu mobiilis.
Vaata lähemalt: https://www.alexela.ee/et/eraklient-kliendile/alexela-app

 

Kui sa pole arvet saanud või see on kaotsi läinud, saad selle ise välja printida püsikliendi keskkonnast meie kodulehelt www.alexela.ee. Uue arve saad tellida, saates oma kordusarve soovi e-postile alexela@alexela.ee. Tuletame meelde, et vastavalt sõlmitud Maksekaardi lepingule on kliendil, kes on kaarti kasutanud ja ei ole arvet saanud hiljemalt järgneva kuu 10. kuupäevaks, kohustus teavitada sellest Alexela kaardikeskust, kes väljastab siis kordusarve. Kui klient ei ole 15. kuupäevaks Alexelale vastavat teadet saatnud, loetakse arve kättesaaduks.

  • Pane tankimispüstol tagasi oma pesasse tankuris.
  • NB! Ära püüa ise tankimispüstolit või kaitseklappi parandama hakata
  • Helista kohe klienditoe telefonil, mille leiad tankurilt makseterminali esipaneelil. Klienditoe telefonilt saate edasised juhised. Oluline on kohe Alexelat teavitada ( ka nädalavahetusel), et vältida hilisemaid sekeldusi.
  • Kui tegu on mehitatud tanklaga ja see juhtub tankla lahtioleku aja jooksul, siis teatada tanklas olevale müüjale, kes annab edasised juhised.
  • Kohapeal tuleb vormistada „Teade liiklusõnnetusest“
  • Kahjutekitaja peab võimalikult kiiresti juhtumist oma auto kindlustanud kindlustusseltsile teatama, kust antakse edasised juhised.

Püstoliga ärasõidu korral on tegu liiklusõnnetusega (sündmuskohalt lahkumisel ilma teatamata hakkab isikut taga otsima politsei, kes võib karistusena kohaldada Liiklusseaduse alusel rahatrahvi, aresti või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmist). Lisaks rakendab sanktsioone ka kindlustus. Näiteks tuleb kliendil kahju ise kindlustusele kinni maksta. Igal juhul on odavam juhtumist teada anda, sest tänu videovalvele on kõik õnnetuse põhjustanud masinad tuvastatavad.

Teatada tuleb igast võimalikust juhtumist, ka siis kui pealtnäha midagi ei juhtunud (isegi kui voolik jääb terveks ja püstol ei tule otsast ära, sest voolik võib olla sisemiselt vigastatud). Teavita Alexelat ka siis, kui oled kogemata tankurit, mõnda posti, prügikasti vm tanklas olevat objekti autoga riivatud. Ka sellised juhtumid loetakse liiklusõnnetuseks

Tellitud kaardi saadame reeglina tähitud kirjaga lepingus näidatud postiaadressile. Soovi korral saab kaardi kätte ka Alexela kontorist Roseni 11, Tallinnas tööpäeviti 8.30-17.00.

Maksekaarti saab taotleda ka eraisiku nimele. Deebetkaarte väljastame kõigile eraisikutele, krediitkaardi saamine sõltub krediidikomisjoni otsusest. Maksekaardi taotlemiseks tuleb täita kliendikaardi leping, mille leiab meie kodulehelt. Originaalallkirjaga leping tuleb saata posti teel: AS Alexela Oil, Roseni 11, 10111 Tallinn, viia lähimasse Alexela mehitatud tanklasse või digitaalselt allkirjastatult saata e-postile alexela@alexela.ee

Juhul, kui tankides selgub, et Maksekaart ei toimi, on suletud, blokeeritud vms. ning sa ei tea sulgemise põhjust, siis helista Alexela klienditeenindusse tööpäeviti 08:30 – 17:00 telefonil 6290 000. Võimalusel leiame kiiresti lahenduse kaardi avamiseks.

Kaart sulgub, kui:

  • Maksekaardi päevalimiit on ületatud (reeglina on see 383,45 EUR päevas, kui pole eraldi muud summat kokku lepitud),
  • Maksekaardi kuulimiit on ületatud,
  • Maksekaardi lepingu üldlimiit on ületatud,
  • arve on tasumata,
  • Oled ise palunud kaardi sulgeda,
  • Kaart on aegunud.

NB! Mehitatud tanklas saab kaardi jääki kontrollida kohapeal - et välistada olukorda "kütus paagis, kaart kinni".

Alates 26.01.2012 jõuavad meie pangakontole tehtud maksed kaardikeskusesse, sinu kontole, juba 10 minuti jooksul.

Et makse laekuks kiiresti ja tõrgeteta on kindlasti vaja kasutada arvel toodud rekvisiite, sealhulgas online pangakonto numbrit ja viitenumbrit.

Kui makse sooritamisel ei ole kasutatud online pangakontot või korrektset viitenumbrit, ei laeku maksed automaatselt ja kiiresti. Makse lisatakse käsitsi alles järgmisel tööpäeval pankade kontrolli käigus.

Maksekaardi aegumisel kontrollitakse, kas kaarti on kasutatud 60 päeva enne aegumiskuu 10ndat kuupäeva. Kasutuses olnud aeguva Maksekaardi uuendame automaatselt ja saadame uue kaardi tähitud postiga, lepingus olevale aadressile. Kaardi PIN-kood jääb endiseks.

Kui kaarti ei ole 60 päeva enne aegumiskuu 10ndat kuupäeva kasutatud, siis see automaatselt ei uuene. Sel juhul palume Sul kaardikeskust uue kaardi soovist teavitada, saates vastavasisulise sooviavalduse e-postile alexela@alexela.ee

Püsikliendi keskkonnast näeb iga Maksekaardi omanik infot lepingu jooksva saldo, kaartide (kaardinumbrid, nimed, kehtivusajad, limiidid), tehingute, arvete kohta. Samuti saab sealt saata teateid, tellimusi jms. otse kaardikeskusesse. Püsikliendi keskkonnast saadetud teadetega tegeletakse eelisjärjekorras.

Andmed keskkonnas uuenevad 2 korda päevas (8.00 ja 13.00).

Vastavalt vedelkütuse erimärgistamise seadusele on erimärgistatud diislikütust on lubatud kasutada:

  • laevaliikluses kutselisel kalapüügil
  • põllumajanduses kasutatavas masinas, traktoris ja liikurmasinas

Kehtivad kütuste ohutuskaardid asuvad siin.