Energiaettevõte Alexela tegi 18. märtsil elutähtsate teenuste nagu vedelkütuste, elektri, maagaasi varustajana üleskutse tänada iga tanklatöötajat, iga mugavuspoe teenindajat, iga teenindajat üle-eestiliselt, kes teeb võimalikuks selles eriolukorras laitmatu teeninduse tagamise. Saage tuttavaks Edaga Alexelast.

juhtiv klienditeenindaja Eda

Eda Tisler on Alexela Karksi poes juhtiv klienditeenindaja. Naine teab, et teenindamise kvaliteedist sõltub kliendi tagasitulek. 

Varu kannatust ja naerata 

Oma töös jälgin põhimõtet, et klientidega suhtlemisel on sõbralikkus ja abivalmidus kõige alus. Minu teenindamise kvaliteedist sõltub ju, kas klient meie poodi tagasi tuleb. Seda soovitust annan ka kõikidele alles ametiga alustajatele. Tuleb ennast varuda korraliku annuse kannatlikkuse, abivalmiduse ja naeratusega. Seda viimast ei tohi unustada. 

Huumor ei kao ka rasketel aegadel

Klienditeenindaja amet annab nii hea võimaluse igapäevaselt paljude erinevate inimestega kohtuda, rääkida ja huumorit jagada. Karksi poest meenub üks lugu, kuidas üsna lõbusas tujus härrasmees tavakaubale lisaks kaaslastki soetada tahtis. Enamus meie klientidest on püsikliendid, mis on hästi tore, sest igaühega on meil oma jutt ja tervituse viis. Üks vahva püsiklient vestab näiteks alati oma hommikukohvi soetamise kõrvale ühe anekdoodi ja teine jälle toob meile kevadel kasemahla. Klienditeenindaja ametis on need inimesed, need lood ja sellised hetked hästi rõõmustavad. 

Hetkeolukorras kliendid räägivad viirusest ja selle ümber toimuvast, kuid hea on näha ja kuulda, et selle taustal pole unustatud positiivsust ja huumorimeelt. 

Saa tuttavaks Alexela kliendihaldjatega