12. oktoobril tuli Alexela Roseni kontorisse külla Viirelaiu kampaanias osalenu, mille pani kinni hoogne Kristjar Järvsaar.

Meenutame hetkeks üheskoos, milles seikluskampaania, mille auhinnaks oli pakett 25-le Viirelaiul, seisnes. Kampaaniaperioodil tuli külastada üle Eesti Alexela tanklaid, teha ost Kodukaarti kasutades ja koguda sedasi väärtuslikke peaauhinna suunas upitavaid digitempleid. Kampaania sai võiduka lõpu 30. septembril, mil tulemusi kokku pannes selgus võitja. Muide, napilt! Esimest ja teist kohta jäi lahutama vaid üks digikleeps.

Kuidas Kristjar võiduni jõudis?

„Strateegia panin kohe paika! Võtsin eesmärgi alustada kaugematest punktidest ja seejärel ringiga jõuda alles Harjumaale. Näiteks suvisel sisereisil Saaremaale sain noppida teel sinna seitse digikleebist. Ise olen Palivere poiss, seega see pool on mul tihedamini külastatav kant. Töö tõttu liigun samuti palju ringi ja nii oligi kohe selge, et eks taktikalised kampaanias osalejad alustavad lihtsamast ehk pealinnast ja seejärel hakkavad alles ringi liikuma. Ma võtsin kohe kaugemad punktid sihikuks ja panin endale eesmärgi koguda 77 digitemplit“.

Selleks hetkeks, mil Kristjarile kampaania raadiost kõrvu jäi, oli ta teinud juba perekeskel haagiselamuga ringreisi Ida-Virumaal. Mees kostis selle peale, et oleks talle varem seiklusmäng kõrvu jäänud, oleks tal oluliselt rohkem digitempleid õnnestunud koguda, sest Ida-Virumaalt oleks saanud hea mitu neid.

Milliseid oste Kristjar sooritas?

„Hot dogi, hamburgereid, vett aga ka suuremalt jaolt igapäevaseid tarbekaupu. Pean ütlema, et tänu kampaanias osalemisele on mul nüüd kodus kaheks aastaks muruniidukile kütus olemas,“ rääkis mees muigvelsui 😊

Kellega Viirelaiule? 

Kuna Kristjar ja ta abikaasa on mõlemad suurtest peredest, siis lähevad nad auhinnareisile oma perega. Võitja lisas, et juhul kui jääb kohta, siis ehk paar sõpra saab ka kaasa võtta veel.

***

Soovime üheskoos Kristjarile võidu puhul õnne!