Väärtustame inimest mistahes ametipositsioonil ja märkame nii väikeseid kui ka suuri edusamme. Alexela väärtustab enesetäiendust ja elukestvat arengut. Pakume oma töötajatele võimalust end täiendada erialastel koolitustel, et professionaalina areneda. Samuti soosime personaalset arengut toetavatest koolitustest osa võtmist ning väärtustame töötajate isiklikku elu.


Klienditeeninduse juht: Võidab see, kes pakub parimat emotsiooni

Riina Jürgens töötab Alexelas juba 1995. aastast. Naine sattus ettevõttesse juhuslikult ja täna 25 tööaastat hiljem tõdeb ta, et kui teed oma tööd hästi ja sulle meeldivas keskkonnas, keset inspireerivaid kolleege, on kõik võimalik.

Loe edasi

.

Karmo Piikmann: analüütikust tippjuhiks

Veebruarikuus ilmus Haridus- ja Karjäärimess Intellektika raames ajakiri Intellektika. Ajakirjast leiab intervjuu, mis avab Alexelat tööandjana ja seda läbi Karmo Piikmanni kogemuse. Karmo on nimelt ettevõtte finantsjuht. Veebruaris oma 34. sünnipäeva tähistav Karmo on energiaettevõttes Alexela kuuendat tööaastat. Nende aastate jooksul on noor mees teinud Eesti turul ühes unikaalseimas ettevõttes, mis on tööandjaks enam kui 1000-le inimesele, silmapaistvat karjääri.

Loe edasi

.

Kristi Virks: „Tööampsud klienditeeninduses on andnud hea kasvulava“

Eesti turu üks unikaalsemaid ettevõtteid Alexela on tööandjaks enam kui 1000-le inimesele. Tegus naine Kristi Virks liitus ettevõttega 2015. aastal mõttes vaid ühepäevane tööamps. Täna on Kristi Alexelas olnud viis aastat, milliselt naine oma tööelu tutvustab, sellest juba järgnevalt.

Loe edasi

.