Klienditeeninduse juht: võidab see, kes pakub parimat emotsiooni

29. Mai 2020

news-default-pic

Klienditeeninduse juht: Võidab see, kes pakub parimat emotsiooni

Riina Jürgens töötab Alexelas juba 1995. aastast. Naine sattus ettevõttesse juhuslikult ja täna 25 tööaastat hiljem tõdeb ta, et kui teed oma tööd hästi ja sulle meeldivas keskkonnas, keset inspireerivaid kolleege, on kõik võimalik.

Juhuslikult Alexelas

Sattusin Alexelasse juhuslikult 1995 aasta detsembris, oma abikaasa asemel. Ta sai ootamatult kiiresti väga tähtsa operatsiooni aja ja loobus sellest kohast. Alustasin tööd klienditeenindajana ja töötasin sel ametikohal järgmised neli ja pool aastat. Olen tänase 25 tööaasta jooksul olnud nii klienditeenindaja, tankla juhataja, juhtinud nelja tanklat koos poodidega, kaks aastat olnud kaubandusjuht ja täna olen teenindusjuhi ametis. 

Veerandsaja aasta jagu põnevaid lugusid

25 aastat erinevates ametikohtades on toonud omajagu põnevaid lugusid, mida meenutades, hakkad omaette muigama. Kõik need aastad on olnud väga põnevad ja pakkunud palju väljakutseid, isiklikku arengut. Minu jaoks on olnud põnevad need ajad kui esmakordselt sai hakatud klienditeenindajate koolitamisel kasutama välislektorit. Sain käed külge panna koolitusprogrammide väljatöötamises ja kogu protsess tervikuna oli äärmiselt huvitav. 

Mul on vedanud abivalmis kolleegide, hea õhkkonnaga ja nii ta kipub olema kui teed oma tööd hästi, on sul võimalik selline arenemine. Tunnustamine ja märkamine on samuti tiivustavad jõud. 

Võidab see, kes pakub parimat emotsiooni 

See on selge, et täna võidab turul see, kes pakub kliendile teeninduses parimat emotsiooni. Nagu ettevõtte meie väärtusedki ütlevad, meil on palju pakkuda – muudame oma töötajate, klientide ja partnerite elu paremaks. Soovin Alexela mugavuspoodides üle-eestiliselt viia klienditeeninduse tasemele, mis kasvatab püsiklientuuri ja paneb kliendi ikka ja jälle meile naasma. Kliendist peab hoolima niisamuti nagu oma kolleegist või heast tuttavast ja silm peab oma töös särama. Positiivsus, oskuslik teenindamine ja teatava hea tuju vitamiini jagamine ei jää kellelegi märkamatuks ja muudab maailma vaid paremuse poole.