Statistika kinnitab üheselt, CNG rohekütusel töötavad sõidukid on eestlaste seas kasvava populaarsusega. Näiteks registreeriti augustis CNG surugaasil töötavaid sõiduautosid rekordilised 122. 

Alexela juhatuse liige Alan Vaht ütles, et kuigi CNG on bensiini ja diisliga võrreldes oluliselt keskkonnasõbralikum, siis inimeste jaoks on täna põhiline motivaator ikkagi rahaline sääst. “Bensiiniga võrreldes on CNG-autoga läbitud kilomeeter vähemalt kolm korda odavam, samas on CNG-auto ostuhind oluliselt soodsam kui näiteks elektriautodel, jäädes sarnase bensiinimudeliga samasse hinnaklassi,” lisas Vaht.
 
Tema kinnitusel on automüügiga paralleelselt tegemas arenguhüpet ka CNG-tanklate taristu. “Kui täna on Eestis surugaasi tankimiseks juba 17 tanklat, siis lähiaastatel on oodata ka selle arvu mitmekordistumist,” kinnitas Vaht ja lisas, et CNG suurim keskkonnavõit tuleneb sellest, et CNG-tanklates müüakse enamus osas kliimaneutraalset biometaani ehk rohegaasi, mida toodetakse looma lägast, silost ja sõnnikust Eestis kohapeal.

Kui viimase 4 aasta jooksul on ligi 75% uutest CNG-hübriididest moodustanud Škoda Octaviad, siis tänavu on juba lisandunud ja lisandumas veelgi uusi surugaasil töötavaid automudeleid nii Škodal, aga ka näiteks Seatil, Audil ja Volkswagenil. “Inimeste suurem teadlikkus CNG osas, aga ka järjest suurem mudelivalik on kindlasti tänavuse hüppelise kasvu taga,” märkis Auto 100 müügijuht Gert Rohtla.

 
Loe CNG kohta täpsemalt: https://www.biometaan.info ja https://www.alexela.ee/et/cng