12. oktoobrist alates saab Tallinna linnatänaval näha ülisuurt kohvitopsi ja reklaamposte, mida ilmestavad Eesti kunstnike Epp-Maria Kokamägi ja Maria-Liisa Leonidovi looming. Sel moel tõmbab energiaettevõte Alexela käima oma kahekuulise kohvi kunst kampaania, mille eesmärk on innustada oma tanklapoodidest kohvi ostma korduvkasutatava kohvitopsiga.

Alexela kohvitops

Alexela tõi oma tanklapoodidesse müüki bambusest valmistatud kohvitopsid ja käima läinud kampaaniaga julgustab ettevõte inimesi tegema keskkonnasõbralikke valikuid ka kohvijookide ostmisel. „Kohvi osta oma korduvkasutatava topsiga on loodusele pai tegemine,“ sõnas kampaania sissejuhatuseks AS Alexela turunduse projektijuht Piret Mihkelson.

Kohvitopsidele ei ole Alexela lähenenud klassikaliselt ettevõtte logo paigutamisega, vaid on toonud Eesti ettevõttena topsidele Eesti kunstnike loomingu. „Meie korduvkasutatavaid bambusest kohvitopse kaunistavad Epp-Maria Kokamägi ja Maria-Liisa Leonidovi tööd. Sellise lähenemisega on kohvitops vahva aksessuaar, mis sobitub erinevate elustiilidega ja ühtlasi saame läbi oma bambustopside teha Eesti kunsti kättesaadavaks väga paljudele inimestele,“ kõneles Mihkelson.

Idee ja sõnum „Alexela kohvi kunst“
Kampaania idee sai alguse Alexelast ja koostöös agentuuriga Optimist vormus see kohvi kunstiks. Kampaania sõnum „Kohvi kunst“ kannab ja ühendab endas mitut ideed. Kohvi valmistamine, selle joomine, millises pakendis või topsis on ta serveeritud – see kõik on kunst omaette. Näiteks kohvi kvaliteet peegeldab kunsti, sest kõneleb maitsemeeltele suurepärasest kohvioa valikust ning hästi seadistatud kohviaparaadist. Oma kampaaniaga muudame kunsti igapäevaelu osaks, sest Alexela korduvkasutatava bambustopsiga on kunst võimalik endaga kaasa võtta kuhu iganes. Ka kirjaviis kohvi kunst lahkukirjutatuna on teadlik valik.

Kampaania eesmärk
Kampaania eesmärk on suunata inimesi kohvi ostma oma korduvkasutatava loodussõbraliku kohvitopsiga ja tõsta kohvimüüki. Alexela kohvi kunst Eesti kunstnike loominguga bambustopsi ostja saab koos topsiga ka tasuta kohvikupongi, mis kehtib kõikidele Alexelas müüdavatele kuumadele jookidele. Kupongid on valmistatud samuti taaskasutatavatest materjalidest ja need ei ole lamineeritud.

“Peale taaskasutatavatest materjalidest valmistatud kohvikupongidele lisaks käitume teiste kampaaniamaterjalidega vastutustundlikult. Suur kohvitops jääb pikaks ajaks kasutusse ja kõikvõimalikud turundusmaterjalid, mille oleme tootnud kangasbänneritele, neile annavad uue hingamise Viljandis asuv MTÜ Töötoad. Tänaseks on Alexela 2015. aastast saati Viljandi heade inimestega tootnud tuhandeid kordumatu väljanägemisega poekotte, mis kõik on valminud meie erinevatest plakatitest ja on kättesaadavad nii Alexela mugavuspoodidest kui suurematest jaekettidest,” tõi turunduse projektijuht head teadmist.